کشیر:

برخورد بدون اغماض پلیس با پلاک‌های مخدوش/ بیش از دو هزار پلاک اعمال قانون شدند

معاون فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلیس با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به مخدوشی پلاک کرده‌اند برخود قانونی می‌کند.

 

 سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور  تهران بزرگ گفت: چند روزی  است که از  طرح تشدید  برخورد و اعمال قانون پلاک‌های  مخدوش  در  سطح شهر  تهران می‌گذرد و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدوشی  پلاک کرده اند برخود قانونی لازم را صورت می‌دهند.

سرهنگ کشیر ادامه داد: در روز گذشته با ۲۰۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلتی که اقدام به پوشش و مخدوشی  پلاک کرده بودند برخورد و اعمال قانون انجام شد.

وی اذعان کرد: در این طرح پلاک موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدودشی پلاک داشته اند در  محل  رفع اثر و مورد اعمال قانون قرار می‌گیرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو و موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان پلاک وسیله نقلیه خود را مخدوش نکرده و یا اقدام به پوشش پلاک نکنند.

وی  افزود:  برخی  از  رانندگان در ارقام پلاک دستکاری  می‌کنند مانند اینکه عدد ۱ را به دو تبدیل می‌کنند که این اقدام جرم است و بر  اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی حبس از  شش ماه تا یکسال برای این فرد به‌ همراه دارد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار